فرمانده سپاه کربلا مازندران تذکر لسانی همگانی را اثرگذار دانست و اضافه کرد: مردم می توانند با تذکر لسانی از بدحجابی ها جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۴۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به برخی ناهنجاری هایی مثل ماجرای سد لفور که  در مازندران اتفاق افتاده با انتقاد از پخش تصاویرهنجارشکنان در شبکه های مجازی اظهار کرد:عوامل این اقدام هنجارشکن توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید  نقش مردم را در حفظ هنجارهای اجتماعی نادیده گرفت، افزود:در موضوع مسائل اخلاقی خود مردم  هم وظیفه دارند.

سردار بابایی تذکر لسانی همگانی را اثرگذار دانست و اضافه کرد: مردم می توانند با تذکر لسانی از بدحجابی ها جلوگیری کنند.

 فرمانده سپاه کربلا با تصریح براین مطلب که برخورد باناهنجاری های اجتماعی یک مطالبه عمومی است ، خاطرنشان کرد: ناهنجاری هایی از قبیل ولنگاری ،بدحجابی و کشف حجاب و... مثل میکروبی است که به همه جامعه لطمه می زند بنابراین مردم جامعه  از دولت  انتظار دارند از همه ابزارها برای جلوگیری از مظاهر فساد، استفاده کند.

سردار بابایی با بیان اینکه در مساله امنیت اخلاقی سپاه بعنوان نماینده بسیج مردمی اعلام آمادگی کرد، یادآور شد: اخیرا نیروی انتظامی اقدامات خوبی  در برخورد با کشف حجاب انجام داده  است.

فرمانده سپاه کربلا باتاکید براینکه ناهنجاری اجتماعی برای  نظام اسلامی که 300 هزار شهید داده است، قابل قبول نیست، بیان کرد:نه تنها نیروی انتظامی بلکه 26 ارگان ،نهاد و اداره های دولتی برای اجرای قانون عفاف و حجاب  وظیفه دارند.

وی در همین رابطه گفت: بنده در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان که به ریاست آیت الله طبرسی نمایندگی ولی فقیه مازندران برگزار شد، اعلام کردم که نمایندگی ولی فقیه  به این 26 ارگان در استان نامه کتبی ارسال کند و اقدامات این ارگان ها را در مسئله عفاف و حجاب کتبا بخواهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها