خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 8 تیر ماه شهروندان 519 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 23 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۷۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

وقوع 23 حادثه طی یک روز در همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 8 تیر ماه، 18 عملیات اطفای حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 8 تیر ماه شهروندان 519 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 23 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 50 تماس اشتباه و متاسفانه 431 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 18 مورد آتش‌سوزی شامل حریق منزل در شهرک مدنی، حریق مغازه در چهارراه میدان بار، حریق خودرو در میدان چراغ قرمز، حریق تیربرق در حصار امام و 13 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم، شهرک الوند، شهرک بهشتی، حیدره، جانبازان سه مورد، بلوار فرودگاه، بلوار امام خمینی دو مورد، حصار حاج شمسعلی، گنجنامه و بلوار ارتش بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در نایب احمد، سه مورد مهار حیوانات در حصار علی‌آباد، خاکو و دیزج و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد دو نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات