خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار:

لازمه قرار گرفتن در راه حق تصمیم متفکرانه ورعایت اصول دین است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: نه تنها باید متفکرانه در دنیای امروز تصمیم گرفت بلکه باید محبت اهل بیت(ع) را در دل نهادینه کرد و اصول دین را که پایه‌های اسلام است رعایت کنیم تا در راه حق قرار گیریم.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۹۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

لازمه قرار گرفتن در راه حق تصمیم متفکرانه ورعایت اصول دین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام مرتضی محمودی در نشست بصیرتی پایگاه محدثه با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی نقش مهمیدر پیشبرد گام دوم انقلاب با نقش‌آفرینی جوانان انقلابی دارد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) در مورد عاقبت اندیشی در کارها عنوان کرد: نه تنها در کارها باید خیر و صلاح خود را در نظر بگیریم بلکه باید در نتیجه آن نیز تفکر کنیم و همیشه رضای خدا را در نظر بگیریم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار در ادامه با بیان اینکه امروز تبلیغات ماهواره‌ای و اینترنتی بیشترین محتوای تبلیغات را در بر می‌گیرد، تاکید کرد: تبلیغات همیشه سالم نیست و برخی از تبلیغات سوء که ساخته فکر دشمن است انسان را از راه حق منحرف می‌کند و فکرهای شیطانی را در انسان به وجود می‌آورد تا جایی که محبت اهل بیت(ع) در وجود ما کمرنگ می‌شود.

وی ادامه داد: نه تنها باید متفکرانه در دنیای امروز تصمیم گرفت بلکه باید محبت اهل بیت(ع) را در دل نهادینه کرد و اصول دین را که پایه‌های اسلام است رعایت کنیم تا در راه حق قرار گیریم.

محمودی با بیان اینکه بهترین سرمایه انسانی نماز است، ابراز داشت: به موقع خواندن نماز راهی برای به خاک مالیدن بینی شیطان است تا از فتنه‌ها دور شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات