خبرهای داغ:
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان:
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از اجرای ۶۱ مورد رأی تخریب صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۷۷۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

۶۱ مورد رأی تخریب صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ در شهر همدان اجرا شدحسین مردانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، با اشاره به عزم راسخ شهرداری همدان در اجرای احکام صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ اظهار داشت: با توجه به حفظ و صیانت از حقوق بیت المال، پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و جلوگیری از تغییر کاربری باغات و اراضی کشاورزی در همدان، تعداد ۶۱ مورد آرای تخریب صادره از  کمیسیون ماده ۱۰۰ به متراژ ۲ هزار و ۷۱۱ مترمربع توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان و با همکاری اداره جهاد کشاورزی و عوامل انتظامی اجرا شد.

وی به تشریح اقدامات انجام شده در سه ماهه اخیر پرداخت و بیان کرد: بیشترین احکام اجرا شده در باغات حیدره ، آبشینه و تفریجان است، ضمن اینکه ۱۹ مورد رأی پلمب صادره از کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و بند ۲۰ نیز در خصوص مشاغل مزاحم و تغییر کاربری غیر مجاز از مسکونی به تجاری منجمله مصالح فروشی‌های بلوار امام اجرا شده است.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان به اجرای حکم تخریب یک واحد تجاری غیر قانونی به مساحت ۱۰۰ متر مربع در خیابان مهدیه اشاره کرد و تاکید نمود حفظ آرامش و احقاق حقوق شهروندان از مهمترین وظایف شهرداری است و مدیریت پیشگیری ورفع تخلفات شهری در این راستا از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان به گزارش سه ماهه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ اشاره کرد و ابراز داشت: از ۸۶۰ شکایت اعلام شده تلفنی شهروندان به این سامانه در خصوص سد معبر و ساخت و سازهای غیرقانونی بیش از ۹۸/۳۶ درصد آنها منجر به رفع تخلف و موجب رضایت آنها شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات