خبرهای داغ:

20 ویژه برنامه دهه کرامت در محلات قزوین و نواحی منفصل شهری برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری 20 برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه دهه کرامت در محلات قزوین و نواحی منفصل شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۳۶۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمید در افشانی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ با اعلام این خبر گفت: جنگ شاد شهروندی ویژه میلاد امام رضا (ع) از جمله برنامه های شاخص دهه کرامت است که 23 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در پیاده راه فرهنگی آزادی (سبزه میدان) برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: از جمله برنامه های دهه کرامت می توان به برگزاری جشنواره بازی های محلی مادران-دختران اشاره کرد که در بوستان بانوان نرگس و نواحی منفصل شهری دانش و اندیشه از 16 الی 18 تیرماه برگزار می شود.

درافشانی اضافه کرد: همایش ورزش عصرگاهی بانوان و مسابقه مهارتی اسکیت دختران در بوستان بانوان نرگس و همچنین مسابقات بزرگ داژبال و طناب کشی دختران در منفصل شهری چوبیندر به مناسبت دهه کرامت در قزوین اجرا می شود.

وی برگزاری 10 جشن های مفرح فرهنگی ترنم باران، زیرسایه خورشید، دختران آفتاب، آفتاب هشتم، شمیم معرفت، جشن دخترانه، رفعت کریمانه، از بانوی ملکوت تا ایوان طلا، جشن کریمانه و جشن دهه کرامت را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت برشمرد که توسط خانه های فرهنگ و فرهنگسراهای سازمان در سطح محلات شهر و نواحی منفصل شهری قزوین برگزار خواهد شد.

درافشانی همایش صبحگاهی در بوستان های هشت بهشت و نرگس و کوهروی خانواده به قله مردمی را از دیگر برنامه های دهه کرامت برشمرد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار