خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: ما نیاز به مدیران جهادی و انقلابی داریم و مدیری که نتواند طبق برنامه راه پیش برود باید با صندلی خود خداحافظی کند.
کد خبر: ۹۱۵۳۸۱۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹

ما نیاز به مدیران جهادی و انقلابی داریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سیدسعید شاهرخی در آئین تکریم و معارفه فرمانداراسدآباد اظهار داشت: برای همه شهرهای استان برنامه راه تهیه شده و فرمانداران موظف به اجرای این برنامه در سال جاری، سال ۹۹ و سال۱۴۰۰ هستند.

وی تصریح کرد: از فرماندار جدید اسدآباد انتظار داریم با اجرای این برنامه نرخ بیکاری دیار سیدجمال را از 12.4 به ۷ درصد کاهش دهد که این کاهش نیازمند یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه‌گذاری است.

استاندار همدان اضافه کرد: از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در استان استقبال می‌کنیم چراکه ایجاد اشتغال بدون انجام فعل سرمایه‌گذاری ممکن نیست.

وی ضمن تاکید بر حمایت ادارات از سرمایه‌‌گذاران گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند من را به عنوان رفیق معنوی خود بدانند.
شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قابل قبول نیست برخی مدیران اسدآباد ساکن همدان باشند و فکر کنند باید فقط در ساعات اداری به اسدآباد بیایند.

وی ضمن توصیه به فرماندار جدید برای پیگیری این موضوع مهم عنوان کرد: ما نیاز به مدیران جهادی و انقلابی داریم و مدیری که نتواند طبق برنامه راه پیش برود باید با صندلی خود خداحافظی کند.

استاندار همدان در ادامه به جایگاه والای اسدآباد در سطح استان اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای شخصیت‌های والایی همچون سیدجمال است و مردمان آن به مثابه نگینی در سطح استان می‌درخشند.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد نیز در این مراسم با اشاره به وجود ۱۵ سرپرست در ادارات اسدآباد عنوان کرد: اسدآباد نیازمند دو چیز مهم است که یکی از آنان تعیین تکلیف سرپرستان ادارات و همچنین گرفتن تصمیمی مهم برای گردنه و رهایی از مشکلات این مسیر با مشارکت نمایندگان غرب کشور است.

رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: فرماندار جدید برای شهرستان وقت بگذارد و با نظارت بر عملکرد مدیران، افراد تنبل را تنبیه و افراد شایسته در مسئولیت را تشویق کند.

کریم حمیدوند، فرماندار سابق اسدآباد نیز در این مراسم گفت: پیگیری ساخت سه استخر، بهسازی۵۰ روستا، تجهیز و تعمیر۱۵مدرسه، حل مشکل مالیات ذوب آهن حسن‌آباد و افزایش ظرفیت برق زیرساخت شهرک صنعتی از اقدامات برجسته بنده در زمان خدمت در اسدآباد بود.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کریم حمیدوند، مجید درویشی به عنوان فرماندار اسدآباد معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات