خبرهای داغ:

افتتاحیه برنامه پیوند دانش آموزان با مسجد در شهرکرد

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)و دهه کرامت و گرامی داشت روز دختر، آئین افتتاحیه برنامه پیوند دانش آموزان مدرسه مریم با مسجد در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۰۴۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  این مراسم در راستای طرح شهید بهنام محمدی با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام حسن شهرکر،  فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه یک و جمعی از دانش آموزان مدرسه مریم و اولیای آنان برگزار شد.

 حجت الاسلام آقابابائی در این مراسم با تبریک دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر و میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به ویژگی های بارز این بانوی بزرگ اسلام اشاره کرد و گفت: الگو قرار دادن حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به بانوان ما در تحقق سبک زندگی اسلامی کمک می کند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، چادر را نمادزن شیعه فاطمی دانست و با توصیه به توجه به قرآن، ذکر صلوات و زیبا نماز خواندن و همیشه به یاد خدا بودن، اظهار کرد: پدر و مادر دو نعمت بزرگی هستند که باید قدردانشان باشیم؛زیرا اطاعت از پدر و مادر بعد از اطاعت خداوند متعال سفارش شده است.

وی،  ضمن تشریح برنامه ها و کلاس های اوقات فراغت تابستان و تشویق جوانان به شرکت در این برنامه ها ، انس با مسجد را یکی از راه های تعمیق باورهای اعتقادی در بین نسل جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان دانست.

گفتنی است: این مراسم با برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی  پایان یافت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار