خبرهای داغ:
دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان:

همایش رضوی با حضور خادمین امام رضا(ع) برگزار شد

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان گفت: در اولین روز از برنامه‌های «زیر سایه خورشید» خادمان امام رضا(ع) با حضور در مجتمع فرهنگی شهید آوینی و همایش رضوی با جمعی از اهل هنر و شعرای همدانی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۲۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

همایش رضوی با حضور خادمین امام رضا(ع) برگزار شدرضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به ورود خادمان رضوی به استان همدان اظهار داشت: مراسم استقبال باشکوه از خادمین و پرچم متبرک امام رضا(ع) در فرودگاه همدان با حضور امام جمعه، مسئولان استانی و مردم در فرودگاه همدان صورت گرفت.

وی افزود: در ادامه برنامه‌ها دیدار با آیت الله موسوی اصفهانی مسئول حوزه علمیه قم توسط خادمین رضوی برگزار شد که در این دیدار حجت الاسلام حسین ذبیحیان مبلغ کاروان رضوی به سخنرانی و یکی از خادمین نیز به مولودی خوانی پرداختند.

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان عنوان کرد: همچنین خادمین رضوی در حسینیه حصار امام(ره) با مردم این منطقه دیدار داشتند و در این مراسم یکی از خادمین در خصوص شخصیت امام رضا(ع) مطالبی را بیان کرد.

وی یادآور شد: در ادامه برنامه‌ها با حضور خادمین رضوی و اقشار مختلف مردم همچنین پرچم 144 متری مزین به نام امام رضا(ع) در چهارراه پژوهش همدان به اهتزاز درآمد و خادمین رضو به مولودی‌خوانی پرداختند.

مرتضایی خاطرنشان کرد: خادمان امام رضا(ع) با حضور در مجتمع فرهنگی شهید آوینی و همایش رضوی با جمعی از اهل هنر و شعرای همدانی دیدار و گفتگو کردند.

وی یادآور شد: حضور در امامزاده اسماعیل(ع) همدان پایان بخش برنامه‌های امروز بود که حجت الاسلام حسین ذبیحیان، مبلغ کاروان رضوی در این مراسم به بیان خصوصیات امام رضا(ع) پرداخت و بر شناخت این امام همام و توجه و رسیدگی به بقاع متبرکه تأکید کرد.

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان عنوان کرد: همچنین در این مراسم حجت الاسلام کاروند نیز در خصوص وقف و نذورات مردم مطالبی را بیان کرد و در انتهای برنامه پرچم متبرک امام رضا(ع) بین مردم گردانده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات