مسؤل بسیج جامعه زنان شهرستان نظرآباد در گفتگو با «بسیج»؛
مسؤل بسیج جامعه زنان شهرستان نظرآباد گفت :اکنون در سایه عزت و اقتدار نظام اسلامی، زنان مسیر خود را در سلوک معنوی و نقش‌آفرینی هوشمندانه و عفیفانه در رویدادهای عظیم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی انقلاب و جبهه مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب یافته‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۴۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خواهر اصل زعیم مسؤل بسیج جامعه زنان شهرستان نظرآباد در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته عفاف وحجاب اظهار داشت: بیست ویکم تیر ماه یاد آور قیام انقلابی وحماسه آفرینی مردم بزرگوار ایران در مقابل دسیسه های دشمنان در سال ۱۳۱۴ است یکی از شوم ترین نقشه های نظریه پردازان اسلام زدایی که با اقدام به هنگام روحانیون و علمای آگاه و به برکت خون مطهر شهیدان مظلوم مشهد در مسجد گوهرشاد نقش برآب شد.

وی در ادامه گفت: زن مسلمان ایرانی اکنون در سایه عزت واقتدار نظام اسلامی وامدار خون های پاک و جان های مقدسی است که در طول تاریخ در دفاع از حریم زن و تکریم او اهداء شده است .

مسؤل بسیج جامعه زنان شهرستان نظرآباد تصریح کرد : کرامتی که با احیای آن زنان مسیر خود را در سلوک معنوی ونقش آفرینی هوشمندانه وعطیفانه در رویدادهای عطیم فرهنگی وسیاسی و اجتماعی انقلاب و جبهه مقابله با هجمه های فرهنگی غرب یافته اند.

وی در ادامه اظهار داشت : عزت و عظمت وجایگاه ارجمند زنان در اندیشه والای اسلام هدیه پیامبر بزرگواری است که در دوران زنده به گور کردن دختران و کالا بودن زن برنقش بی بدیل او در تکمیل خلقت ورسالت انسان تاکید کرده و زن را مایه آرامش و انس و از بزرگترین نعمت های الهی دانسته و بهشت را زیر پای مادران معرفی نموده و تجلی مقام والای زن را در مروارید هستی سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار داد تا زنان در تمامی اعصار با الگو گیری از ایشان قدر گوهر ذاتی خود را بدانند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی زن از دیدگاه اسلام در این است که اقتدار و جایگاه خود را حفظ کند و این اقتدار زمانی شکسته می‌شود که خودش امتیازاتی که دین به او داده است را از دست بدهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها