خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار:

حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی و اولین خاکریز است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی و اولین خاکریز جبهه است.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۱۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی و اولین خاکریز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسب دهه کرامت پویش «دختران چادری، فرشتگان سرزمین من» با رویکرد عفاف و حجاب و با همکاری هیئت مذهبی امام زمان (عج) در شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار در این مراسم با تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، به تفسیر مختصری از شأن نزول آیه حجاب (آیات30 و 31 سوره نور) اشاره کرد و اظهار داشت: رعایت حجاب نه تنها برای زن بلکه برای مردان نیز توصیه شده است.

حجت‌الاسلام مرتضی محمودی عنوان کرد: حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی و اولین خاکریز جبهه است.

وی ادامه داد: اندیشمندان غربی پس از سال‌ها تحقیقات به این نتیجه رسیدند که در جنگ و کشتار بر ضد اسلام فایده‌ای ندارد بلکه با تغییر عقاید و فاسد کردن آنها می‌توان به این پیروزی رسید اما دشمن در خیال خود به هدف رسیده است چراکه کشور ما کشوری اسلامی و امام زمانی است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: با توسل به پشتوانه دین اسلام توطئه‌های دشمن را بی ‌نتیجه می‌ماند.

این مراسم با حضور پرشور خواهران همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، مولودی‌خوانی ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، سخنرانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار، مسابقه فرهنگی حفظ حدیث و مسابقه ماست‌خوری، اجرای گروه تکواندوکاران نوجوان، اهدای هدایا به نام‌های مزین به معصومه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات