خبرهای داغ:
مبلغ کاروان رضوی گفت: حیات معنوی ما متصل به اهل بیت(ع) است بنابراین اگر می‌خواهیم پاک و بی‌شائبه باشیم باید از آنان پیروی کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۹۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

حیات معنوی ما متصل به اهل بیت(ع) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسین محتشمی در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: این مراسم‌ها برای این است که از منیت‌ها رها شویم و به اهل بیت(ع) نزدیک شویم.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) گفت: اهل بیت(ع) مثل آب زلال پاک هستند و دشمنان اهل بیت(ع) مثل آب متعفن هستند.

مبلغ کاروان رضوی افزود: حیات معنوی ما متصل به اهل بیت(ع) است بنابراین اگر می‌خواهیم پاک و بی‌شائبه باشیم باید از آنان پیروی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم از شرایط سخت و سوء خلق رها شویم راه آن آشنایی با اهل بیت(ع) است، همچنان که در دوران حیاتش شاهد بر اعمال ما است در آنجا هم ناظر بر اعمال است.

محتشمی گفت: در حرم اهل بیت(ع) همانند امام رضا(ع) وقتی اذن دخول می‌خوانیم باید دل ما متحول شود و در حرم امام حسین(ع) اذن دخول اشک است اگر اشک ما سرازیر شد نشانه پذیرش است.

وی ابراز داشت: ما با خاندانی سر و کار داریم که سراسر نور، رحمت، عشق و جلوه خدا هستند.

مبلغ کاروان رضوی در ادامه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم اهل رستگاری نهایی شویم باید این اتصال را حفظ کنیم تا در زندگی ما جریان پیدا کند.

وی در پایان یادآور شد: با امام رضا(ع) عهد ببندیم حسن رضایی داشته باشیم تا آنها از ما راضی باشند و از آنها شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات