خبرهای داغ:
پیشکسوت بسیجی در خصوص اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: با توجه به ذائقه امروز جوانان که نسل مجازی هستند باید از ابزارهای نوین ارتباطی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۰۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

قاسم صمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه آحاد مردم انقلاب را به این جا رساندند و همه درگیر فرهنگ ایثار و شهادت بودند، ترویج آن را نیز وظیفه همگانی عنوان و بیان کرد: در ترویج آن باید نوآوری به خرج داد تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

وی بیان شفاهی تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را برای بسط آن در فضاهای نوین ارتباطی نکته مهمی خواند و افزود: اگر خوب به آن پرداخت شود سریع تر توسعه می یابد.

صمدیان پرداخت خلاقانه و هنری به فرهنگ ایثار و شهادت را  در قالب های مختلف و نشر آن در فضای مجازی از راه های مهمی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جدید و آینده دانست و تاکید کرد: باید برای تحقق آن فعالان فرهنگی، رسانه ای و ... پای کار باشند.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران اذربایجان شرقی احصای ذائقه مردم به خصوص جوانان را در پرداخت به فرهنگ ایثار و شهادت از راهکارهای مهمی نام برد و اظهارداشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این خصوص مسابقه جبهه مجازی و نامه ای به شهید را در مدارس استان برگزار می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها