مسئول گروه جهادی از تبار آسمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از آمادگی برای اعزام سه مرحله اردوی جهادی به منطقه بازفت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۶۰۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجید حیدری سورشجانی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: گروه جهادی از تبار آسمانِ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هر سال دوره های جهادی را در عرصه های مختلف با هدف خدمت رسانی در مناطق محروم برگزار می کند.

وی افزود: خدمت به محرومان را افتخار خود می دانیم و در کنار هم استانی های عزیز آماده خدمت رسانی به نیازمندان هستیم.

حیدری سورشجانی ادامه داد: امسال نیز سه دوره اردوی جهادی در عرصه های دامپزشکی، آموزشی و عمرانی با حضور جهادگران خواهر و برادر از گروه جهادی " از تبار آسمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد" در منطقه بازفت اجرا می شود.

وی گفت: این دوره های جهادی 10 روزه هستند و با حمایت های ارگان های مختلف دولتی و غیردولتی، دغدغه خدمت رسانی به عزیزان هم استانی در مناطق محروم را دارند.

حیدری با تشکر از دکتر نیکخواه، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به خاطر حمایت های ویژه ای که برای گروه های جهادی دارند، خواهان ورود خیران استان به عرصه یاری رسانی در مناطق محروم شد.

گفتنی است: گروه جهادی ار تبار آسمان، تابستان سال گذشته نیز با برگزاری دوره های جهادی در سرآقاسید و بازفت با توزیع دارو برای 13 هزار رأس دام سبک عشایر در زمینه های پیشگیری از بیماری های دامی آنها را یاری کرد.

ارسال نظرات