خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان پایگاه بسیج را محل مناسبی برای رشد و تعالی و افزایش روحیه کار جمعی دانست.
کد خبر: ۹۱۵۷۸۳۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

پایگاه بسیج محل مناسبی برای رشد و تعالی و افزایش روحیه کار جمعی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در جمع شرکت‌کنندگان در طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت:  امام رضا(ع) کریم است و شخص کریم فقط بخشنده تنها نیست بلکه مردم را نیز به بخشنده بودن تشویق و هدایت می‌کند و انسان‌ها را در مکتب خودش به گونه‌ای تربیت می‌کند که از این خصلت و ویژگی بهره‌مند باشند.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) به همت پایگاه بسیج شهید «حصارخانی» گفت: این برنامه یک محل و محفلی برای آشنایی خانواده‌ها با برنامه‌ها و ظرفیت‌های پایگاه بسیج است، پایگاه محل تربیت، افزایش روحیه کار جمعی و گروهی و یادگیری کارهای مدیریتی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه گفت: خدمات و برنامه‌های بیشماری از قبیل حلقه‌های صالحین، گشت محله محور، اردوهای جهادی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و ... در پایگاه بسیج انجام می‌گیرد که این برنامه‌ها پایگاه بسیج را به یک محل امن برای تربیت فرزندان شما تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هر محیطی با آسیب‌ها و مشکلاتی مواجهه است و محیط اجتماع هم از این قاعده مستثنی نیست و برای کاهش این آسیب‌ها مسجد و پایگاه بسیج با برنامه‌هایی که دارند محل مناسبی برای حل مشکلات و رفع آسیب‌های اجتماعی هستند.

بقایی با بیان اینکه حضور در برنامه‌های پایگاه بسیج به ترویج روحیه امیدواری کمک می‌کند، تصریح کرد: اگر فرزندان شما با آسیب‌های اخلاقی، اجتماعی، آموزشی و ... مواجه هستند، بسیج محل مناسبی برای رفع این مشکلات و رشد و تعالی و تربیت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات