خبرهای داغ:
رئیس شورای راهبردی عمار گفت: امروز هیچ قدرتی و نیرویی نمی‌تواند مانع پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب شود و با وجود دشمنی‌ها این حرکت با قدرت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۳۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

امروز هیچ قدرتی و نیرویی نمی‌تواند مانع پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، گردهمایی سیاسی خانواده‌های کارکنان و بسیجیان تیپ32 انصارالحسین(ع) در سالن مجتمع انصار سپاه همدان برگزار شد.

رئیس شورای راهبردی عمار در این برنامه با تبیین رابطه بیانیه گام دوم انقلاب با هدف انقلاب اظهار داشت: هدف از نگارش بیانیه، حرکت در مسیر تحقق هدف انقلاب بود.

حجت الاسلام مهدی طائب هدف نهایی انقلاب اسلامی را آماده‌سازی جهان برای ظهور امام زمان(عج) دانست و افزود: برای تحقق این امر ، امام راحل فرمود «اسرائیل باید از بین برود»؛ با نابودی اسرائیل عربستان نیز به دست مستضعفان جهان خواهد افتاد و زمینه برای ظهور و اعلام امامت حضرت در خانه خدا فراهم خواهد شد.

وی گفت: هیچ یک از امامان ما در دوران امامت خود نتوانستند در خانه خدا خطبه خوانده و اعلام امامت کنند، بنابراین زمانی امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد که بتواند در خانه خدا در امنیت و در جمع یاران خود اعلام امامت و انقلاب کند.

رئیس شورای راهبردی عمار با اشاره به فرق گام اول و دوم انقلاب خاطر نشان کرد: گام اول انقلاب بدون ابزار و لوازم آن طی شد و ابزار آن در موقع حرکت جمع‌آوری شد اما همه ابزار برای تحقق گام دوم انقلاب و ظهور حضرت آماده است.

وی ادامه داد: زمانی که امام(ره) فرمود «اسرائیل باید از بین برود»، فاصله ما با اسرائیل 2 هزار و 300 کیلومتر بود اما امروز این فاصله به 150 کیلومتری اسرائیل رسیده و امسال روز قدس در قنیطره برگزار شد و نیروهای امام راحل به سه زبان عربی، عبری و فارسی «مرگ بر اسرائیل» گفتند.

طائب با اشاره به مدیریت جنگ تحمیلی در شرایط سخت آن روز بیان داشت: جنگ ما را جوانانی اداره و فرماندهی کردند که حتی یک روز سربازی نرفته و رزم مقدماتی را هم ندیده بودند و اینها در مقابل ژنرال‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی و نظامی پیشرفته جهان ایستادند.

وی افزود: همه چیز ما در آن زمان تعطیل بود؛ آن زمانی که آنها پهپاد داشتند ما نمی‌دانستیم پهپاد یعنی چه؟ اما امروز به گونه‌ای پیشرفته‌ترین پهپاد جهان را ساقط می‌کنیم که دشمن نمی‌تواند زدن آن را تحلیل کند.

رئیس شورای راهبردی عمار اظهار داشت: امروز هیچ قدرتی و نیرویی نمی‌تواند مانع پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب شود و با وجود دشمنی‌ها این حرکت با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی تنها مانع احتمالی حرکت عظیم انقلاب در گام دوم ر ا تفکر لیبرالی در مسئولان خواند که می‌گوید گام اول انقلاب بس است.

طائب گفت: طرح برجام‌های دو و سه و مذاکره مجدد با آمریکا، خیانت و خط بطلان کشیدن بر گام دوم انقلاب و مسئله آماده‌سازی ظهور است.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضرت آقا از مردم انتظار دارند جوانان حزب اللهی را برای نمایندگی انتخاب و به مجلس بفرستند چراکه تحقق اهداف عالی انقلاب نیازمند حضور و بروز جوانان حزب اللهی با مدیریت و منش انقلابی است.

انتهای پیام/    

ارسال نظرات