علیرضامرادی گفت: ماموریت هایی که برای شورای شهر در حوزه ی نظارتی نه اجرایی تعیین شده است، در خصوص مسئله ی حجاب مسئولیت اجرایی ندارد؛ اما به لحاظ اعتقادی و جهانبینی یک مسلمان شورا هم احساس وظیفه می کند.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

علیرضا مرادی، عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک، در گفتگو با بسیج ضمن تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه مسئله ی عفاف و حجاب گفت: وظیفه ی شورای شهر نظارت بر فعالیت های حوزه ی مدیریت شهری است؛ تقسیم وظایف از الزامات یک جامعه ی پویا و منظم است.

وی افزود:  ماموریت هایی که برای شورای شهر در حوزه ی نظارتی نه اجرایی تعیین شده است، در خصوص مسئله ی حجاب مسئولیت اجرایی ندارد؛ اما به لحاظ اعتقادی و جهانبینی یک مسلمان شورا هم احساس وظیفه می کند.

عضو شورای شهر گفت: به خاطر مشکلات در حوزه ی مدیریت شهری در حال حاظر شورا اقدام یا راهکاری در مقوله ی حجاب ارائه نداده است.

علیرضا مرادی گفت: در بین اعضای شورا شهر به دلیل قانون بودن حجاب و اصل دین همیشه مورد توجه و اعضا ملزوم به رعایت آن هستند.

وی اشاره کرد: در شرح وظایفی که به کمسیون های مربوطه شورای شهر سپرده شده، استفاده ی شهروندان با هر اعتقاد و نگاهی به مسئله ی حجاب از امکانات شهری اعم از آسفالت خیابان یا مبلمان شهری ممنوعیت یا قیدی وجود ندارد.

عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسئله ی عفاف و حجاب یک ضرورت دینی، اجتماعی است وحفظ کننده ی بانوان و شهروندان است، شورای شهر حتما در برنامه ها ودستاوردهای  آینده ی خود به دنبال بررسی و راهکارهای مناسب برای پرداختن به امر مهم خواهد بود.

ارسال نظرات