کد خبر: ۹۱۵۹۲۲۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
میز خدمت در دیشموک به همت حوزه اداری امام رضا (ع) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی سپاه فتح، فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان، معاون فرماندار کهگیلویه، مدیرکل امور روستایی استان و برخی مدیران شهرستانی برگزار شد.
در این اردوی جهادی بیش از ۵۰۰ نفر از مردم در دیداری چهره به چهره با مردم خواستار پیگیری مطالبات خود شدند، همچنین پایگاه سلامت و بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه نیز به مردم خدمات رایگان ارائه دادند..
"سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در نشست جمع بندی میز خدمت بخش دیشموک اظهار کرد؛ با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تدابیر فرمانده سپاه فتح در بحث خدمت رسانی و حضور در بین مردم از تعدادی مسولان استانی و شهرستانی در قالب طرح شهید رهنمون دعوت شد تا با حضور در بین مردم بخش دیشموک به درخواست‌ها و مطالبات مردم پاسخ دهند..
محقق زاده عنوان کرد: بخش دیشموک یکی از مناطقی بود که در شهرستان نیاز به توجه بیشتری داشت و طرح ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان تحت عنوان طرح شهید رهنمون در بیش از ۳۰ روستای محروم بخش دیشموک تعداد ۱۰ اکیپ پزشکی به مردم خدمت رسانی کردند.
ارسال نظرات