خبرهای داغ:
محمد گل زاده
به همت ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان کاشان:

کارگاههای عفاف و حجاب در کاشان برگزار شد

به همت کانون طلایه داران عفاف وحجاب و ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان کاشان ، کارگاههای مفید و جذاب برای بانوان عفیف و محجبه ، که شامل دوره های تکمیلی تربیت مربی عفاف و حجاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۶۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، به همت کانون طلایه داران عفاف وحجاب و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ، کارگاه‌های مفید و جذاب برای بانوان عفیف و محجبه ، که شامل دوره های تکمیلی تربیت مربی عفاف و حجاب است برگزار شد.

این کارگاه‌ها در 2 دوره به صورت آموزش مقدماتی ، در تاریخ ۵ تا ۶ اردیبهشت ماه و ۲۲ تا ۲۳ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار شد و دوره تکمیلی آن در ۳۰ تیر ماه تا ۲ مرداد ماه امسال انجام شد.

شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها، از حضور اساتیدی همچون محمد حسن زمان وزیری ، مدير عامل مؤسسه فرهنگی هنری كاربردی خيبر و انتشارات تلاوت آرامش ، و مولف بیش از ۱۵ عنوان کتاب و مجموعه پژوهشی با موضوع زنان و خانواده ، حجاب و خانواده و همچنین مدرس کارگاه های تخصصی تبلیغ حجاب در کشور و ناشر تخصصی در حوزه زنان و خانواده حجاب و کودک بهره مند شدند.

حضور بانوی فرهیخته ی کشوری در عفاف و حجاب ، نعیمه اسلاملو نیز در این کارگاه‌ها قابل توجه بود. وی مدرس حوزه ی زنان و حجاب و خانواده است که ۱۸ عنوان کتاب را به تألیف رسانده که تیراژ برخی از آنها به ۱۰۰ هزار نسخه رسیده است ، همچنین وی مدرس بیش از ۷۵ دوره آموزشی تخصصی حجاب است.

دوره تکمیلی این کارگاهها طی 4 روز و 8 کارگاه برگزار شد که این کارگاه‌ها  با موضوع بررسی جایگاه زن در 2 اندیشه ، معرفی شاخصه های زن طراز انقلاب اسلامی کارگاه دوم،  آسیب شناسی روابط دختر و پسر آموزش خویشتن داری جنسی کارگاه سوم جریان شناسی حیا زدایی در عرصه ادبیات به ضمیمه بررسی و معرفی رمان نویسان انقلاب اسلامی توسط دکتر اسلاملو و کارگاه مهارت های تبلیغ و کارگاه موفقیت ها و ناکامی های تبلیغ حجاب و کارگاه بررسی شیوه های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب  توسط آقای وزیری و در پایان 2 کارگاه مناظره برای آموزش مربیان در سطح یک مناظره گر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار