خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز اقتدار، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران ارمغان مقاومت و ایستادگی مردم است و هیچگاه در مقابل دشمن کوتاه نمی آییم.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۸۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه درسالروز عملیات غرورآفرین مرصاد  که با حضور سرلشکر پاسدار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قواکه در محل یادمان مرصاد برگزارگردید اظهارداشت: عملیات مرصاد در سایه عنایات خداوند، قاطعیت امام خمینی(ره)، شجاعت رزمندگان و حضور پرشور مردم به پیروزی رسید.

 

 

سردار بهمن ریحانی  افزود: عملیات مرصاد در شرایطی در پایان جنگ به کشور تحمیل شد که درس های زیادی برای ما داشت و در جریان این عملیات شنیع ترین و ددمنش ترین دشمنان را از بین بردیم.

 
 
 فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته توانسته همه توطئه‌ها و راهبردهای دشمنان را ناکام بگذارد.
 
 
 وی ادامه داد: در روزهای گذشته نیز دشمنان سیلی های محکمی از نظام خوردند که پاسخ قاطعانه مقام معظم رهبری در دست رد زدن به دشمنان، ماجرای پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی نمونه‌های آن است.
 
 
سردار ریحانی بیان داشت: همه این سربلندی‌ها مدیون مردم آگاه و همیشه در صحنه‌ای است که هیچگاه در مقابل دسیسه‌های دشمن کوتاه نمی آیند و با مقاومت و ایستادگی در مقابل آنها خواهند ایستاد.

 

ارسال نظرات