در گفتگو با بسیج بیان شد؛

اعلام نتایج آمادگی جسمانی جشنواره شمیم خانواده

تیم های آمادگی جسمانی سپاه استان های کرمانشاه، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری بعنوان برگزیدگان رقابت های چهارمین جشنواره شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم (ع) معرفی شدند.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۳۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری، سرپرست مسابقات آمادگی جسمانی چهارمین جشنواره شمیم خانواده در شهرکرد به خبرنگار ما گفت: مسابقات کشوری آمادگی جسمانی در سال جاری نسبت به دوره های قبل بسیار پیشرفت کرده و در سطح بالایی برگزار شد.

توران سلیمی، افزود: ۴۶ تیم و ۱۹۱ ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات به رقابت پرداخته و تا حد توان تلاش خود را به کار بردند.

سرپرست مسابقات آمادگی جسمانی جشنواره شمیم خانواده بیان کرد: میزبانی این دوره از جشنواره بر عهده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری بوده که بسیار عالی به اجرای امور و برگزاری جشنواره پرداختند.

توران سلیمی خاطرنشان کرد: سالن آمادگی جسمانی و امکانات لازم به نحو احسن توسط میزبانان فراهم شده و به تمام درخواست های ما رسیدگی و توجه شد.

وی با بیان اینکه اکثر داوران مسابقات امسال از داوران شهرکرد بودند، خاطرنشان کرد: داوران این مسابقه با سابقه بالا و انصاف کافی به داوری پرداخته و حداکثر همکاری را داشتند.

سلیمی با اشاره به نتایج مسابقات تصریح کرد: مسابقات آمادگی جسمانی در ۵ رده سنی مختلف برگزار شد و نفرات برتر در بخش انفرادی از استان های مختلف هستند.

سرپرست مسابقات آمادگی جسمانی جشنواره شمیم خانواده ادامه داد: در بخش تیمی نیز تیم سپاه نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) استان کرمانشاه مقام اول، تیم سپاه امام سجاد (علیه السلام ) استان هرمزگان مقام دوم و تیم میزبان از سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) چهارمحال و بختیاری مقام سوم را کسب کردند.

 

گفتنی است: چهارمین جشنواره شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اول مرداد ماه98 به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد بام ایران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار