خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهیدان «ربانی» فامنین از ساخت یک باب منزل مسکونی در روستای نگارخاتون در قالب طرح جهاد همبستگی ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۹۷۲۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

ساخت یک باب منزل مسکونی در روستای نگارخاتون طی طرح جهاد همبستگی ملییوسف ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جهادگران گروه جهادی شهیدان «ربانی» فامنین هم اکنون در حال ساخت یک باب منزل در روستای نگارخاتون در قالب طرح جهاد همبستگی ملی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این منزل متعلق به یک خانم سالمند زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) است که در بارندگی‌های ابتدای سال دچار آسیب شده بود.

فرمانده پایگاه امام حسن(ع) روستای نگارخاتون فامنین در ادامه با اشاره به مشارکت 10 نفر از جهادگران در ساخت این منزل مسکونی گفت: خوشبختانه شاهد مشارکت خوب مردم روستای نگارخاتون در ساخت این منزل مسکونی هستیم، به گونه ای که علاوه بر حضور بسیجیان پایگاه امام حسن(ع) در این کار خداپسندانه، شاهد مشارکت روستاییان همراه با اهدای کمک‌های نقدی آنان هستیم.

وی در خصوص اهداف خود از این کار اظهارداشت: خداوند به ما لطف کرده و تن سالمی داده است و این وظیفه ما است که به دیگران که نیازمند به یاری ما هستند کمک‌رسانی کنیم.

ربانی عنوان کرد: همچنین این خانم مسن که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، هم روستایی ما است و بچه‌های روستا نسبت به این موضوع تعصب دارند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با مشارکت مردم، جهادگران و خیرین بتوانیم تا قبل از پایان فصل تابستان، کار ساخت این منزل را به صورت کامل به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات