خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشار ه به انتخابات پیش رو و با تأکید بر بیان معیارها و ملاک اصلح گفت: نشست‌ها و همایش‌های روشنگری باید با قدرت و قوت بیشتری برگزار شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۰۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

نشست‌ها و همایش‌های روشنگری باید با قدرت و قوت بیشتری برگزار شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در همایش فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج محلات استان همدان که در سالن شهید «شهبازی» برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) با اشاره به طرح گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب و برنامه ریزی برای ۴۰ سال بعدی انقلاب اظهار داشت: وقتی رهبری گام دوم انقلاب را مطرح کرد باید این آمادگی را در خود ایجاد کنیم که فراتر از مرزها نیز فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت خود را بالا ببریم و برای سپاه مسئول باشیم، ابراز داشت: فرمانده حوزه‌های ما از صفی‌ترین نیروهای ما هستند که می‌توانند این ظرفیت را چه برای پاسداران و چه سربازان فراهم کنند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هرکس هستیم و در هر جایگاهی قرار داریم باید مراقب باشیم که فریب شیطان را نخوریم، گفت: در خصوص مسئله امربه معروف و نهی از منکر باید تذکرات لازم را به دوستان خود بدهیم تا آلوده برخی مسائل نشوند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: وظیفه ما کمک به حضور حداکثری مردم در انتخابات است و اینکه سلامت انتخابات را حفظ کنیم.

سردار مجیدی با تأکید بر بیان معیارها و ملاک اصلح گفت: نشست‌ها و همایش‌های روشنگری باید با قدرت و قوت بیشتری برگزار شود که به آن بحث انقلابی که معظم له می‌فرمایند، برسیم.

وی با اشاره به حکم مسئول سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این حکم اشاره کردند که من بسیج را سازمان یافته از شما می‌خواهم، و ما باید در این راستا تلاش کنیم و در گردان‌ها، راهیان نور، حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها و شوراها حضور پیدا کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه توجه به اقشار نکته دیگری است که مدنظر رهبری است، عنوان کرد: نقش اقشار در سازمان‌ها و حوزه‌های مقاومت مشخص شده و باید نقش اقشار را تقویت کنیم.

وی در ادامه ابراز داشت: ما اگر در کنار مردم نباشیم به حرف ما گوش نخواهند داد ما باید در کنار مردم و در کنار خیر و شر مردم باشیم.

سردار مجیدی در خصوص گردان‌های سازمان یافته عنوان کرد: در راستای برقراری امنیت محله‌ها گشت رضویون فعال بوده که می‌تواند در کاهش جرائم و تخلفات در زمینه سرقت و جلوگیری از آن مؤثر باشد.

وی با اشاره به برخی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند تصریح کرد: این شبکه‌های تلویزیونی به دنبال یارگیری هستند تا انتخابات ما را حساس جلوه دهند؛ ما باید حساس باشیم و اشراف اطلاعاتی خوبی داشته باشیم و این موضوع حاصل نمی‌شود جز اینکه هسته‌ها در پایگاه‌ها فعال شوند و اشراف آنها بیشتر شود.

در پایان نیز فرماندهان حوزه‌های شهرستان‌ها به ارائه گزارش حوزه استحفاظی خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات