خبرهای داغ:
معاون حمل و نقل اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده‌اى استان همدان از انجام طرح کنترل نظارت بر شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقلی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۱۸۶۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

اجرای طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ایبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صفر صادقی‌راد در شورای ترافیک شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی، نظارت بیشتر بر شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر با مشارکت و همکاری پاسگاه‌های پلیس راه در محل پایانه‌های حمل و نقل مسافر و در سطح محور‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در این طرح، عمده تخلفات از جمله تخلفات شرکت‌هاى حمل و نقل مسافر شامل جذب مسافر از روش‌های غیرمتعارف، صدور صورت وضعیت غیر مجاز، صدور صورت وضعیت وسیله نقلیه دارای نقص فنی، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد مدارک معتبر و مواردی از این قبیل بررسی و پیگیری می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده‌اى استان همدان نظارت جدی بر شرکت‌های حمل و نقل کالا در خصوص تخلفات انجام شده این بخش را از دیگر اقدامات دانست و ابراز داشت: عدم رعایت ضوابط و مقررات تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل ایمنی، از جمله تخلفات انجام‌شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل کالا است.

وی به مباحث ایمنی و ترافیک جاده ای اشاره کرد و ادامه داد: تهیه برنامه راهبردی در امر آموزش ترافیک و اصلاح رفتار ترافیکی در کاربران بخش حمل و نقل و ارائه راهکارهای افزایش ایمنی در جاده‌ها بر اساس برنامه تدوین شده در حوزه‌های مختلف با اولویت بندی و تخصیص منابع به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات