خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

مسئولین ما باید روحیه نقدپذیری داشته باشند/ خبرنگاران از مسئولین مطالبه‌گری کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه مسئولین ما باید روحیه نقدپذیری داشته باشند، گفت: اگر کسی نقدپذیر نباشد نمی‌تواند مدیریت کند و مشکلات را حل کند.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۳۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

مسئولین ما باید روحیه نقدپذیری داشته باشند/ خبرنگاران از مسئولین مطالبه‌گری کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار اصحاب رسانه استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع) و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: رسانه‌ها باید اخلاق را در کار را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه نقل قول‌ها امانت هستند وباید از سوی خبرنگاران این امانت‌ها حفظ شود، گفت: کار خبرنگاران آگاهی‌بخشی و تشخیص حق و شجاعت در گفتن است و دفاع از حق و حق‌گویی که نیازمند شجاعت است.

امام جمعه همدان تابع اغراض سیاسی نبودن را نیز از ویژگی‌های خبرنگاران دانست و ابراز داشت:  اگر چیزی حق است انقلاب است نه اینکه جناحی‌گری مطرح باشد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید مطالبه‌گری را از طریق خانه مطبوعات پیگیری کنند تا مسئولین خود را موظف بدانند و پاسخگو باشند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه مسئولین ما باید روحیه نقدپذیری داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر کسی نقدپذیر نباشد نمی‌تواند مدیریت کند و مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته مطالعاتی اقتصاد مقاومتی در دفتر امام جمعه افزود: با برگزاری جلسه و نشست‌ با مسئولین اقتصادی تلاش می‌کنیم تا مشکلات را شناسایی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد: این کمیته بنای کار اقتصادی ندارد اما مطالعات اقتصادی و شناسایی موانع تولید را انجام می‌دهد و حتی به مجلس نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بنای ما در خطبه‌ها این است که با مسئولین تعامل داشته باشیم، ابراز داشت: در جلسات خصوصی نقدها و مباحث مطرح می‌شود و مطالبه‌گری ما از شما خبرنگاران این است که با ما همراه شوید چراکه نیازمند همراهی شما هستیم.

شعبانی در پایان یادآور شد: نقدهای بعضی از شما خبرنگاران می‌تواند بسیار به ما کمک کند تا بتوانیم همه و مجمع عمومی رسانه‌های انقلابی را پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار