خبرهای داغ:
حبیب احمدزاده نویسنده و مستندساز کشورمان، در کنفرانس «نقش هنر در زمان بحران و جنگ» بلگراد توضیح داد چرا رهبر ایران نامه ترامپ را نپذیرفته است.
کد خبر: ۹۱۶۲۰۹۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آقای حبیب احمدزاده، نویسنده و مستندساز کشورمان، با شرکت در کنفرانس «نقش هنر در زمان بحران و جنگ» در بلگراد دستاورد‌های مردمی ایران برای برپایی صلح میان ملت‌ها را بررسی و تشریح کرد و با ذکر مثال‌هایی از برپایی کشتی دوستی میان کودکان ایرانی و عراقی، علاوه‌بر صادرکردن این ایده، برپایی کشتی دوستی میان کودکان چهار کشور حوزه بالکان روی رودخانه دانوب را خواستار شد که با استقبال مقام‌های دولتی صربستان مواجه شد.

کنفرانس هنری کنتر پوینت امسال بلگراد با عنوان «نقش هنر در زمان بحران و جنگ» با دعوت از پنج رمان‌نویس از نقاط مختلف جهان شامل حبیب احمدزاده از ایران و نیز امیر کاستاریکا، کارگردان مشهور بوسنیایی، در بلگراد به‌کار خود پایان داد. این کنفرانس یک‌روزه به میزبانی ولادان ووکساولیویچ، وزیر فرهنگ این صربستان و با دعوت از هنرمندان و نویسندگانی همچون جانگ چیچینگ از چین، محرم بازدول از صربستان، اسلوبودان دسپت از سوئیس و گرمان سادولایو از روسیه در سالن موزه سینمای بلگراد تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها