خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از اجرای طرح جهاد همبستگی ملی به همت گروه‌های جهادی در شهر مریانج و روستاهای دینگله کهریز و گنبد همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۱۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

اجرای طرح جهاد همبستگی در شهر مریانج و 2 روستای همدانهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بازسازی منازل سیل‌زدگان در طرح جهاد همبستگی ملی اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با کمک گروه جهادی حوزه شهیدان «حاجی بابایی» اقدام به بازسازی منزل محروم در شهر مریانج کرد.

وی تصریح کرد: در این گروه تعداد 15 نفر از جهادگران حضور داشتند و اقدام به تعمیر و بازسازی منزل سیل‌زده مددجوی بهزیستی کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد:در این اردو از کمک‌های مردمی نیز استفاده شده و نیروی انسانی نیز مردم این منطقه در این عرصه اعزام کردند.

وی ادامه داد: گروه جهادی حوزه شهید «شکری‌پور» نیز با برگزاری اردوی جهادی اقدام به تعمیر و بازسازی منزل مددجوی کمیته امداد امام(ره) در روستای دینگله کهریز کرد.

گلیان ابراز داشت: در این اردو نیز تعداد 16 نفر از جهادگران حوزه و مردم روستا حضور داشتند که نسبت به تعمیر منزل فرد نیازمند اقدام کردند.

وی با اشاره به بازسازی و تعمیر منزل مددجوی کمیته امداد در روستای گنبد یادآور شد: گروه جهادی ولایت نیز مسئول پیگیری منازل روستای گنبد است که با همکاری مردم روستا در تهیه مصالح و کمک انسانی اقدامات موثری داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات