تأکید مسئولان بر خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین

مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اربعین بر خدمت رسانی بهتر به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تأکید کردند.
کد خبر: ۹۱۶۲۵۹۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست ستاد اربعین 98 با حضور اعضا در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اقبال عباسی در این نشست، اظهار کرد: هیچ خدمتی بهتر از خدمت به زائران امام حسین(علیه السلام) نیست و از همین رو با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی باید از همه امکانات و ظرفیت ها برای خدمات رسانی به زائران استان بهره گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال ۲۰ هزار زائر از استان به اربعین حسینی اعزام می شوند، تصریح کرد: این جمعیت قابل توجه رسالت و وظیفه مسئولان را سنگین تر می کند و باید عملکردی بهتر از سال گذشته از خود ارائه دهند.

وی با گلایه نسبت به کیفیت پایین خدمات اسکان و حمل و نقل برای زائران استان، اظهار داشت: بی کیفیت ترین هتل ها و وسایل حمل و نقل به استان چهارمحال و بختیاری داده شده است در حالی که نباید هیچ تفاوتی در خصوص خدمات ارائه شده بین زائران استان‌ها باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نارضایتی بیشتر کاروان ها از خدمات حمل و نقل و کیفیت هتل ها، افزود: به حج و زیارت استان تذکر جدی می دهم که در مدیریت خود تجدیدنظر کند و اگر نمی تواند موثر عمل کند از این سمت کنار برود.

عباسی با تقسیم بندی خدمات به سه نوع خدمات دولتی، مردمی و بخش خصوصی، تصریح کرد: با متمرکز کردن خدمات می توان به نحو مطلوبتری از زائران میزبانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر دستگاهی اگر تعهداتی قبول می کند باید بدرستی آن را انجام دهد.

عباسی با بیان اینکه برای موکب داران سفر کربلا نمی توان هیچ محدودیتی قائل شد، افزود: این در حالیست که اجازه سواستفاده به افراد نباید داده شود چراکه باید از اعتماد مردم امانتداری کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه با اشاره تأکید نماینده محترم ولی فقیه در استان مبنی بر برپاییی قوی تر موکب های اربعین، گفت: تیپ 44حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) در اربعین سال گذشته زمین خوبی را در مرز شلمچه برای موکب داری در اختیار داشت، که این زمین و امکانات لازم برای اربعین امسال نیز مهیا بوده و موکب‌ها می‌توانند در این مسیر برپا شوند.

سردار اکبری، با بیان اینکه آنچه در سال گذشته مورد انتظار بود صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: از مسئولان کمیته‌ها، موکب داران و همکاران در بحث اربعین خواهشمندیم توجه و دقت لازم را در موکب داری و خدمات رسانی به زائران حسینی داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظرات