مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن‌های دهه غدیر در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد. 
کد خبر: ۹۱۶۲۷۲۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن‌های دهه غدیر در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد. 

حجت الاسلام حیدری به حضور بیش از هزار و ۳۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه در مناطق مختلف مازندران اشاره کرد و آن را دلیلی محکم بر ولایت مداری مردم این استان عنوان کرد.
 
وی با اشاره به این که ولایت مداری مردم مازندران در طول تاریخ به اثبات رسیده است، بیان داشت: این استان از لحاظ تعداد امامزادگان و بقاع متبرکه جزء استان‌های نخست کشور محسوب می‌شود که این مسأله نشان دهنده پیروی مردم این استان از اهل بیت (ع) و نوادگان آن‌ها دارد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که دهه غدیر فرصت بسیار مغتنمی برای پرداختن به مسأله امامت و ولایت است، خاطرنشان کرد: در کنار جشن‌های مردمی که در سطح جامعه و به ویژه بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود باید به این مسأله مهم و حیاتی جهان اسلام پرداخته شود.
 
حجت الاسلام حیدری بر ضرورت تقویت غنای علمی جشن‌های ویژه دهه غدیر تأکید کرد و گفت: باید سطح شناخت مردم نسبت به مسأله غدیر بیشتر تقویت شود.
 
به گزارش رسا،استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیازمند احیای فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی هستیم، بیان داشت: احیای این فرهنگ اصیل دینی موجب رفع بسیاری از مشکلات و بحران‌ها در جامعه اسلامی خواهد شد.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها