خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر همدان:

خبرنگاران برای بهبود اوضاع مدیریت شهری کمک کنند

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه نقش خبرنگاران همیشه در تاریخ مؤثر بوده است، گفت: خبرنگاران برای بهبود اوضاع مدیریت شهری کمک کنند.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۱۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

خبرنگاران برای بهبود اوضاع مدیریت شهری کمک کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کامران گردان در مراسم جنگ شادی که به مناسبت هفته خبرنگار در مجموعه فرهنگی عین القضات برگزار شد ضمن تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت ۱۷ مرداد سالگرد شهید «صارمی»، اظهار داشت: شاهد هستیم که خبرنگاران امانتداران خوبی برای مسئولین و مردم هستند.

وی گفت: نقش خبرنگاران همیشه در تاریخ مؤثر بوده است و این پل ارتباطی باید ادامه داشته باشد.

رئیس شورای شهر همدان ابراز داشت: امیدواریم خبرنگاران در بحث مدیریت شهری کمک شود و برای بهبود اوضاع مدیریت شهری به ما کمک کنید.

مسئول سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز در ادامه عنوان کرد: آگاهی‌بخشی، شفافیت، عزت نفس و حفظ کرامت انسانی از مختصات خبرنگاران، سردبیران و عکاسان خبری است که در رسانه‌ها زحمت می‌کشند و در نقد سازنده و صحت و شفافیت و آگاهی‌سازی تلاش می‌کنند.

سعید خوشبخت خطاب به خبرنگاران گفت: شما خبرنگاران از پاک‌ترین و بهترین انسان‌ها و جزء شهروند برگزیده هستید و شما خبرنگاران در راستای آبادانی و صلابت این شهر می‌کوشید.

در ادامه مدیر خانه مطبوعات نیز ضمن تبریک هفته خبرنگار، از مجموعه شهرداری، شورای شهر و افرادی که در برگزاری این جشن همکاری داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات