رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشور با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه اصحاب رسانه در معرفی آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد، گفت: نقش رسانه ها در کاهش اثرات اعتیاد و مواد مخدر غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۴۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « سردار سرتیپ پاسدار محمد مسعود زاهدی» با حضور در کارگاه توانمندسازی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی که با همت سازمان بسیج رسانه البرز در ستاد مبارزه با موادمخدر البرز برگزار شد، گفت: شهادت شهید صارمی افتخاری است که نصیب قشر خبرنگاران شده است و روز خبرنگاران نام گرفته است.

 نقش رسانه ها در کاهش اثرات اعتیاد و مواد مخدر غیر قابل انکار است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا کشور، افزود: بیشترین تلفاتی که در جامعه با آن روبه رو هستیم، مربوط به استعمال مواد مخدر است؛ چرا که موادخدر نه تنها فرد بلکه جامعه را به تباهی می کشاند.

وی با اشاره به حاشیه نشینی به عنوان یکی از محورهای اساسی در بحث آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: حاشیه نشینی در اطراف شهرهای کشور بسترهای نامناسبی برای زندگی ایجاد کرده است که به نوبه خود آسیب های ناشی را به وجود می آورد.

زاهدی با بیان اهمیت فعالیت نیروی انتظامی استان البرز در کاهش آسیب های اجتماعی، مطرح کرد: اقدامات نیروی انتظامی در البرز با هدایت فرماندهی این استان، منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و تبعات استفاده از مواد مخدر شده است.

این مسئول در خصوص نقش رسانه در کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه مواد مخدر، یادآور شد: نقش رسانه ها در کاهش اثرات اعتیاد و مواد مخدر غیر قابل انکار است و خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان فرهیختگان جامعه می توانند به خوبی در کاهش این آسیب ها نقش داشته باشند.

نقش رسانه ها در کاهش اثرات اعتیاد و مواد مخدر غیر قابل انکار است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص توسعه مواد مخدر، افزود: همان طور دنیای فناوری، تکنولوژی در حال پیشرفت است، مواد مخدر نیز هر روز در حال تغییر هستند و جرایم و نوع آنها و نحوه استفاده از مواد مخدر مختلف است.

سرتیپ زاهدری در پایان خاطرنشان کرد: در یک تعامل مثبت و ۲ جانبه میان رسانه و پلیس، می توانیم بسیاری از مشکلات مردم را مرتفع کنیم؛ به واقع تولید امنیت وظیفه رسانه و حفظ آن وظیفه ما است تا بتوانیم با حرکت بسیجی و اقدامی انقلابی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها