خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 15 مرداد ماه شهروندان 480 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 15 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۵۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

انجام 15 عملیات توسط فرشتگان نجات همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 15 مرداد ماه، پنج عملیات اطفای حریق و 9 عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 15 مرداد ماه شهروندان 480 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 15 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 17 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 53 تماس اشتباه و متاسفانه 395 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ پنج مورد آتش‌سوزی شامل حریق باغ در رکنی، حریق پیک نیک در بلوار ارم و سه مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شورین و سعیدیه دو مورد بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین 9 مورد عملیات امداد و نجات شامل سه مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شیرسنگی، صدف و امیرکبیر، دو مورد نجات حیوانات در هنرستان و سعیدیه، سه مورد مهار حیوانات در سعیدیه و شهرک مدرس دو مورد و رفع آبگرفتگی در کمال آباد توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی تصریح کرد: همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل به‌صدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در میدان جهاد صورت پذیرفت.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات