استاندار مازندران به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد؛
استاندار مازندران در پیامی به ضرورت نقش آفرینی خبرنگاران برای پیشرفت جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۸۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی، 17 مرداد، روز خبرنگار را به جامعه خبری و خبرنگاران مازندران تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: واژه خبرنگار از جمله گزینه‌های فرهنگی جامعه معاصر است که بخش عمده مردم یا با آن آشنا هستند یا به نحوی از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری، مطبوعات و پایگاه‌های خبری با نتایج کار و تلاش شبانه روزی این عزیزان سر و کار دارند، لیکن کمتر بدرستی از مرارت‌ها و مشقت‌های این شغل خطیر و مجاهدات ارزشمند آنان مطلع هستند.

خبرنگاران واقع بین، منصف و جستجوگر حقیقت برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه و نهادینه کردن بسیاری از مسایل فرهنگی، اجتماعی و... بخش عمده وقت خود را در شبانه روز برای این رسالت مهم صرف می‌کنند و گاه با حضور در صحنه‌های صعب و سخت بحران‌ها؛ زمینه‌ساز امید برای دردمندان و آسیب دیدگان می‌شوند که نقش آفرینی خبرنگاران متعهد مازنی در دو سیلاب اخیر مصداق بارز این مدعاست.

مازندران امروز بیش از هر زمان دیگر در مسیر توسعه و دستیابی به فردایی روشن و آباد به همراهی و نقش آفرینی و تلاش خبرنگاران بعنوان پیام رسانان صدیق و آگاه و نقادان منصف و مشفق در عصر فراگیر شدن رسانه و کار رسانه‌ای بویژه گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیازمند است و می‌طلبد تا مدیران نیز با نزدیک شدن به این امکان بزرگ، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ای در اجرای برنامه‌های توسعه ای، فرهنگی، اجتماعی و... سازمان متبوع و جلب مشارکت اجتماعی و مردم محور کردن امور بهره گیری کنند.

17 مرداد ماه، روز بزرگداشت مجاهدات کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، زمینه ارتباط دوسویه جریانهای مختلف اجتماعی را با جامعه فراهم می‌آورند و از این حیث باید نگاه عمیق، آگاهی وسیع، بینش بسیط و عشق به این حرفه خطیر را در خود تقویت کنند تا در مسیر اصلاح و پیشرفت جامعه؛ گام‌های موثرتری بردارند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، 17 مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی بویژه جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان مازندران، تبریک عرض می‌کنم و سربلندی و بهروزی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی و مازندران ولایی از درگاه خداوند قادر متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها