خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر به دنبال ایجاد رقابت مجاهدانه، انقلابی و کارآمد است، گفت: برگزاری این جشنواره منشأ تحول و پیشرفت های بسیاری در حوزه نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۱۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در هشتمین جشنواره مالک اشتر بسیج که در محل سالن ایثار بجنورد برگزار شد، جشنواره مالک اشتر را محصول اشراف فرماندهی خواند و گفت: در واقع این جشنواره به دنبال ایجاد رقابت برادرانه، ایثارگرانه، مجاهدانه و انقلابی است.

وی افزود: در حقیقت برگزاری جشنواره مالک اشتر سپاه و بسیج، منشأ تحول و پیشرفت های بسیاری در حوزه نیروهای مسلح شده است.

سردار یوسفعلیزاده اظهارداشت: متأسفانه برخی از عقب افتادگی ها و سوء رفتار در بدنه مدیریتی نظام، به دلیل عدم ارزیابی روشن و دقیق فعالیت های صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: خوشبختانه امروز این تدبیر اشراف فرماندهی، امروز در سپاه و بسیج جای خودش را به خوبی باز کرده و موجب الگو سازی در بسیاری از بخش های مدیریتی شده است.

سردار یوسفعلیزاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "سپاه باید روزآمد و فرزند زمان خودش باشد"، بیان داشت: سپاه باید پیش برنده و پیش رونده باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان و رقبای ما بی رحمانه در تلاش اند که ما را از بیاندازند و راه پیشرفت ما را سد کنند، تصریح کرد: تقابل، ایستادگی و انجام وظیفه، پاسخ منطقی به این بی رحمی و ظلم آن ها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار