خبرهای داغ:
رئیس اداره صنعت اسدآباد خبر داد

افتتاح واحد صنعتی فرآورده‌های معدنی اسدآباد در مهر ماه

رئیس اداره صنعت اسدآباد گفت: واحد صنعتی فرآورده‌های معدنی با ایجاد اشتغال برای۷۰ نفر و ظرفیت تولید۱۸۰هزار تن در مهر ماه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۷۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

افتتاح واحد صنعتی فرآورده‌های معدنی اسدآباد در مهر ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، رحیم قربانی در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: واحد صنعتی فرآورده‌های معدنی با ایجاد اشتغال برای۷۰ نفر و ظرفیت تولید۱۸۰هزار تن در مهر ماه افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه با توسعه این طرح ظرفیت اشتغال تا ۴۰۰ نفر هم بالا خواهد رفت، افزود: مشکل برق شهرک صنعتی در دیدار اخیر نماینده و فرماندار شهر با وزیر نیرو عنوان و دستورات خوبی از وزیرنیرو برای رفع مشکل برق اخذ شد.

رئیس اداره صنعت اسدآباد بابیان اینکه هشت واحد در شهرک صنعتی فعال هستند، عنوان کرد: ۲۸ واحد نیز در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: درصدد هستیم غرفه دائمی عرضه محصولات اسدآباد در عراق را راه‌اندازی کنیم و اقدامات اولیه مکاتبه‌ای در این خصوص را آغاز کرده‌ایم.

قربانی گفت:امسال همزمان با جشنواره آلو، جشنواره استانی فرش را نیز در روستای ملحمدره برگزار می‌کنیم تا فرش اسدآباد بیش از پیش به هموطنان معرفی شود.

وی ابراز داشت: در چهار ماه اول سال یک هزار و ۹۱۲ مورد بازرسی از واحد‌های سطح شهرستان داشته‌ایم که از این تعداد ۱۳۲ پرونده تشکیل و معادل ریالی بازرسی‌های صمت و اصناف هر دو با هم مبلغ ۲ میلیارد و ۳۱۷ میلیون و۵۶۶ هزار ریال بوده است.

رئیس اداره صمت اسدآباد گفت: درصدد هستیم با وصل کردن خیاطان اسدآباد به روستای کِردآباد فروش و سود محصول این عزیزان را تضمین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار