خبرهای داغ:

اعزام کاروان راهیان نور اصلاندوز به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

کاروان راهیان نور شهرستان اصلاندوز با شرکت ۹۰ نفر از برادران و در قالب ۲ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۳۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ حسین حسین‌زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان‌های راهیان نور شهرستان اصلاندوز از اعزام نخستین کاروان راهیان نور شهرستان به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت:این کاروان راهیان نور با شرکت ۹۰ نفر از برادران و در قالب دو دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور شد.

وی  افزود:این کاروان‌ به مدت دو روز از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور  و یادمان‌های شهید باکری، شهید بروجردی و شهدای تمرچین بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه در شهرستان اصلاندوز جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از برنامه‌های راهیان نور می‌کنند ما نیز تلاش خود را می‌کنیم تا اعزام کاروان‌های راهیان نور و برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه تداوم یابد.

حسین‌زاده راهیان نور را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر دانست و گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

وی افزود: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردو‌های راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

گفتنی است،تعداد ۹۰ نفر از بسیجیان پایگاههای بسیج شهرستان اصلاندوز در قالب کاروان راهیان نور با بدرقه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحيه عشایری و جمعی از مسئولان از مقابل حوزه بعثت به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات