خبرهای داغ:
معاون امور خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان خبر داد
معاون امور خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: از شنبه 26 مرداد ماه به مدت سه روز دانش‌آموزان انجمنی با حضور در پارک مردم همدان برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت عید غدیر برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۶۵۲۸۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

برگزاری برنامه‌های متنوع به‌مناسبت عید غدیر به‌همت دانش‌آموزان همدانیطاهره فامیل خلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در راستای هرچه با شکوه برگذار شدن عید غدیر خم اظهار داشت: دختران انجمنی از یک هفته مانده به عید در حال آماده‌سازی و تراکت برنامه‌های عید هستند.

وی تصریح کرد: عید غدیر در بین اعیاد مذهبی از جایگاه بالایی برخودار است اما متاسفانه این جایگاه در جامعه به خوبی تبیین نشده است و آن طور که باید در این ایام جشن گرفته نمی‌شود.

معاون امور خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان اضافه کرد: به خاطر همین موضوع دختران عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان همدان با برنامه‌ریزی صورت گرفته از یک هفته مانده به عید غدیر برنامه گرامیداشت آن را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای دختران انجمنی آماده‌سازی هدایا، بسته‌های تبرکی رزق و تهیه شیرینی و شکلات برای توزیع در بین کودکان و ‌نوجوانان است.

فامیل خلیلی ابراز داشت: تهیه بیش از ۵۰۰ هدیه تبرکی و رزق و آماده‌سازی پاکت‌های عیدی و... از چند روز قبل آغاز و تا دو روز قبل از آغاز عید ادامه خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر قدردانی این عید بزرگ خاطرنشان کرد: شایسته است که به پاس قدردانی از این نعمت عظیم الهی و عرض ادب به ساحت مقدس امیرالمؤمنین علی(ع)، عید سعید غدیر را در خانواده و اجتماع باشکوه فراوان برگزار کنیم و از برکات معنوی این روز عزیز بهره‌مند شویم.

معاون امور خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان همچنین با اشاره لزوم با شکوه برگزار شدن جشن عید غدیر گفت: از شنبه 26 مرداد ماه به مدت سه روز از ساعت 18 تا 20 دانش‌آموزان انجمنی با حضور در پارک مردم برنامه‌هایی مانند برگزاری جشن برای کودکان و حلقه‌های نهج‌البلاغه‌خوانی برای نوجوانان، خطبه‌خوانی غدیر و ... را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات