خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به موضوع طرح اعتلای بسیج پرداخت و گفت: برنامه‌های بسیج باید علاوه بر کمیت و کیفیت دارای عمق‌بخشی و اثرگذاری لازم در سطح روستاها باشد.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۹۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

برنامه‌های بسیج باید علاوه دارای عمق‌بخشی و اثرگذاری لازم در روستاها باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ اسماعیل ششیکانی در نشست هم‌اندیشی با شورای حوزه و فرماندهان پایگاه حوزه چنار علیا ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان حوزه مقاومت و پایگاه‌های تابعه به موضوع اهمیت کار بسیج در خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در سطح روستاها و مناطق محروم پرداخت.

وی افزود: بسیج با روحیه انقلابی و جهادی در کنار مردم همواره به ایفای نقش خود که برگرفته از تفکرات ناب و پیغمبرگونه حضرت امام (ره) بوده است، پایبند خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به موضوعات طرح اعتلای بسیج پرداخت و گفت: برنامه‌های بسیج باید علاوه بر کمیت و کیفیت دارای عمق‌بخشی و اثرگذاری لازم در سطح روستاها باشد که مردم با تمام وجود حس داشتن نعمت بزرگ بسیج را در کنار خود احساس کنند.

وی در ادامه به بیان مشکلات و موانع موجود پرداخت و اظهار امیدواری کرد: سپاه تا آنجایی که در حد توان باشد از برنامه‌های اثرگذار ابتکاری حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات