خبرهای داغ:

سپاه پاسداران سرمایه جهان اسلام/ترس آمریکا از مردمی بودن سپاه

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه سپاه پاسداران ریشه در این سرزمین دارد گفت: سپاه پاسداران سرمایه جهان اسلام و ترس آمریکا از جایگاه مردمی سپاه در ایران و جهان است.
کد خبر: ۹۱۶۵۵۸۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی آرزوی توفیق برای همه خدمتگذاران بویژه نیروهای مسلح نمود و ضمن خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در این مراسم اظهار کرد: هر آنچه ماندگار بماند جنسش از مردم باید باشد و سپاه پاسداران ریشه در همه این سرزمین دارد.
محمدکرم محمدی افزود: سپاه پاسداران سرمایه جهان اسلام است نه تنها ایران و سردار سلیمانی متعلق به اسلام است و هر جا ظلمی است سپاه پاسداران حاضر است و این ظرفیت فقط بحث دفاع نیست و حفظ همه خوبی هاست.
فرماندار تصریح کرد: اگر آمریکا سپاه را تحریم می کند از جایگاه مردمی آن ترس و واهمه دارد و او می داند ارتش بیست میلیونی تحقق یافته و دادرس مردم ایران است و اگر سیل و زلزله می آید این نیروی آماده و تحصیل کرده بهترین خدمت را می کند چون او عضو همه خانه هاست.
وی با بیان اینکه این ارزش جز با اخلاص بدست نمی آید گفت: در دوران دفاع مقدس هم اخلاص اثرگذار بود و امروز هم اینگونه است که فرزندان این آب و خاک کاری کرده که بسیاری از سلاح های دنیا ناکارآمد شده است.
محمدی با اشاره به اخلاص و سرمایه مردم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی تصریح کرد: این شهرستان مملو از بچه های ایثارگر است که همه برای توسعه این مملکت و ایجاد افتخار در این مملکت و در مقاومت بیشترین نقش را داشته و دارند.
وی با آرزوی توفیق برای فرماندهان سپاه برای خدمتگذاری به مردم بر حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد.
در این مراسم از خدمات بیش از یکساله سرهنگ عبیری تقدیر و محمد خوشقدم به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها