خبرهای داغ:
فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام گفت :در دهه ولایت و نزدیک شدن به عید غدیر خم بهداری لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) با حضور در روستاها و مناطق محروم جنوب شرق کشور به امدادرسانی و ویزیت رایگان محرومین منطقه پرداختند.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۶۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر مقدس امام حسین (ع) سرهنگ پاسدار محمد هاشمی پور گفت: در دهه ولایت وعید سعید غدیر خم گردان بهداری این یگان با حضور در روستاها و مناطق محروم جنوب شرق کشور بیماران این منطقه را به صورت رایگان ویزیت کرد. همچنین توزیع داروهای رایگان به بیماران ویزیت شده از دیگر اقدامات این لشکر در منطقه جنوب شرق بوده است

وی خاطرنشان کرد: گردان بهداری لشکر 14 امام حسین (ع) در طول ماموریت این یگان علاوه بر حضور در منطقه جنوب شرق وکمک به مردم، امداد رسانی وانتقال مجروحین و شهدای درگیر با اشرار از مرزها به بیمارستان های شهری را هم در دستور کار داشته است.

هاشمی پور اظهار داشت: این گردان با احداث پست‌های امداد در پاسگاه ها و پایگاه های مرزی آمادگی لازم برای اجرای ماموریت‌های مختلف دارد.

وی بیان کرد: گردان بهداری این لشکر علاوه بر حضور در منطقه در شهر اصفهان امداد رسانی به مجروحان لشکر به خصوص انتقال آن‌ها به مراکز درمانی را در دستور کار خود داشته و دارد.

فرمانده لشکر مقدس امام حسین گفت: تشیع شهدای گمنام و مدافع حرم و مدافع امنیت در سطح استان از دیگر فعالیت های این گردان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها