معاون توسعه مشارکت های مردمی امداد آذربایجان شرقی تشریح کرد
معاون توسعه مشارکت های مردمی امداد آذربایجان شرقی در تشریح طرح ضربتی جذب حامی از مسیر حامیان فعال گفت: بر اساس این طرح طی تماس تلفنی با حامیان فعال حوزه اکرام ایتام و محسنین در مناطق تبریز بدنبال جذب حامی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۶۵۸۱۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، یونس فاتح ایجاد ارتباط چند سویه بین حامیان و امداد و تقدیر از حامیان بر مبنای همکاری مفید و موثر را از جمله اهداف مهم این طرح برشمرد و افزود: در این طرحنامه ضربتی علاوه بر جذب حامی از مبادی حامیان فعال، راهکارهای مفید و موثر جهت مبادله بین حامیان و امداد نیز احصا می شود.

وی گفت: در تماس های حاصل شده با حامیان ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت فرزندان معنوی آنها، به برخی شبهات پیرامون هزینه کرد صدقات و خدمات امداد نیز پاسخ داده می شود.

فاتح ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط های دوسویه با حامیان فعال افزود: نتایج ضریب نفوذ اجتماعی و نفوذ صنفی نزدیک به دو دهه در اکرام با روش های فعلی که عمدتا فراخوان و دعوت توسط خود امداد انجام شده نشان می دهد که با وجود تجربه و مهارت فنی مجموعه انسانی امداد در جذب حامی به جهت سنگینی و پیچیدگی ماموریت با دامنه وسیع زوایای فرهنگی کار، لازم است در بخش جذب و نگهداشت حامی تغییر استراتژی و روش دهیم.

وی تاکید کرد: مناسب ترین و کارآمد ترین و پایدار ترین ایده و روش در جذب حامی، جذب توسط خود حامیان موجود در قالب تعریف مجامع صنفی از حامیان ( مثلا تشکیل مجمع حامیان پزشک، مجمع حامیان فرهنگی، مجمع حامیان کارمند و ... ) و سپردن تدریجی ماموریت توسعه و نگهداشت شبکه حامیان از مبادی این مجامع است.

فاتح خاطر نشان کرد: مردم نیک اندیش می توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان می توانند با شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: همچنین با شماره گیری کد *8877*041*3# از طریق تلفن همراه کمک های مردمی برای فرزندان ایتام و محسنین جمع آوری می شود.

ارسال نظرات