مسئول تربیت بدنی سپاه بابلسر گفت: مسابقات کشتی لوچو انتخابی بسیج مازندران با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر به کار خود پایان داد‌.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۲۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، یاسر خرمیان در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت:مسابقات کشتی لوچو انتخابی بسیج استان مازندران ، یادواره ۱۰۴۰۰ شهید استان، شهدای مدافع حرم شهرستان و 14 شهید روستای باقرتنگه و شهید مدافع وطن میثم علیجانی در زمین ورزشی شهدای روستای باقرتنگه برگزار شد. 

 مسئول تربیت بدنی سپاه بابلسر در ادامه افزود: بیش از 200 کشتی گیر از شهرهای جویبار، قائمشهر، بابل، فریدونکنار، نور، بندپی، نوشهر، سوادکوه، آمل، محمودآباد و بابلسر در این مسابقات که  با همکاری شورا، دهیاری، پایگاه بسیج روستای باقرتنگه و تربیت بدنی سپاه استان مازندران ،شهرستان بابلسر و هیات بومی محلی بسیج استان و شهرستان برگزار شد، حضور داشتند.

خرمیان با اظهار اینکه سطح برگزاری مسابقات نسبت به سال های گذشته بسیار خوب ارزیابی شده است،خاطر نشان کرد:فینال مسابقات با حضور علاقه مندان به کشتی لوچو و مسئولین با اهدا حکم قهرمانی و جوایز نقدی در 5 وزن 65- ، 75- ، 85- ، 95- و 95+ به پایان رسید.

به گزارش بسیج ، در کشتی سرپهلوانی ،  پهلوان سینا عموپور از بابلسر،احمد نیکپور از فریدونکنار، جواد بوداغی از جویبار  به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

 

مسابقات کشتی لوچو بسیج مازندران در بابلسر برگزار شد

مسابقات کشتی لوچو بسیج مازندران در بابلسر برگزار شد

مسابقات کشتی لوچو بسیج مازندران در بابلسر برگزار شد

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها