خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر:
دبیر ستاد اقامه نماز و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: دشمن برای کم رنگ جلوه دادن نقش مساجد برنامه‌ریزی کرده است و هدفش این است که با بی‌اعتقاد کردن جوانان بتواند نقش مساجد را کم کند که تاکنون قادر نبوده است.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۹۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

دشمن برای کم رنگ جلوه دادن نقش مساجد برنامه‌ریزی کرده استحجت‌الاسلام مهدی بیات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به روز جهانی مسجد اظهار داشت: پیامبر اعظم(ص) به محض ورود به مدینه دستور دادند مسجدی بنا شود که نام آن را مسجد قبا گذاشتند و تمام کارهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی در مسجد انجام می‌شد.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از مساجد شروع شد به واسطه تبلیغ علما و مبلغان و جذب و بصیرت دادن به جوانان در آن زمان آغاز شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر بیان داشت:علما و مبلغان با برملا کردن خیانت‌های نظام شاهنشاهی پهلوی باعث شدند که نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

وی ادامه داد: امروز هم در مساجد با وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج و جذب جوانان بسیجی و کانون‌های فرهنگی و هنری نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ اسلام دارد.

بیات گفت: دشمن برای کم رنگ جلوه دادن نقش مساجد برنامه‌ریزی کرده است و هدفش این است که با بی‌اعتقاد کردن جوانان بتواند نقش مساجد را کم کند که به لطف الهی تاکنون قادر نبوده است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ملایر 380 مسجد وجود دارد که 70 مسجد در ملایر و مابقی در بخش‌های ازندریان، جوکار، سامن، زنگنه و اسلام‌شهر آق‌گل است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افزود: حدود 140 مسجد فقط نماز مغرب و عشاء و حدود 110 مسجد دو وعده نماز برگزار می‌شود و حدود 40 مسجد سه وعده نماز را برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تمام مساجد سطح شهر روحانی برای اقامه نماز جماعت وجود دارد و این به برکت حوزه علمیه سطح عالی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات