خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانشجویی سردار شهید «محسن امیدی» نهاوند:

بحث مطالبه‌گری در حوزه بسیج دانشجویی کمک به روند اجرایی و برنامه‌های ادارات است

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی سردار شهید «محسن امیدی» نهاوند گفت: بحث مطالبه‌گری در حوزه بسیج دانشجویی تقابل نیست، بلکه کمک به روند اجرایی و برنامه‌های ادارات شهرستان است.
کد خبر: ۹۱۷۱۰۳۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

بحث مطالبه‌گری در حوزه بسیج دانشجویی کمک به روند اجرایی و برنامه‌های ادارات استبه گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از نهاوند، نخستین جلسه مطالبه‌گری در قالب هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی سردار شهید «محسن امیدی» نهاوند در ابتدای اظهار داشت: هدف از این جلسه بررسی مطالبات عمومی شهرستان از حوزه بهداشت و سلامت است که در هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی جمع‌آوری و تدوین شده است.

محمود گودرزی افزود: بحث مطالبه‌گری در حوزه بسیج دانشجویی تقابل نیست، بلکه کمک به روند اجرایی و برنامه‌های ادارات شهرستان است.

وی عنوان کرد: اعضای هیئت موضوعات اعلام شده و مطالبات مردم شهرستان را به دبیر هیئت اعلام و برخی اعضا مسئول بررسی و راستی‌آزمایی آنها شدند و جمع‌بندی مطالب امروز ارائه می‌شود.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند نیز در ادامه گفت: متاسفانه برخی مسئولین گمان می‌کنند مطالبه‌گری، فقط زیر سوال بردن و یا محکوم کردن به کم کاری است، اما هدف ما بررسی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی و ارائه راهکار و پیشنهاد برای تقویت بیشتر نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف است.

مهدی رضایی مفرد افزود: مشکلاتی که امروز مطرح می‌شود، مطالبات مردمی است که از سوی اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی جمع‌آوری و راستی‌آزمایی شده و بهتر است این موارد از سوی ما و در فضایی دوستانه مطرح شده و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود.

وی ادامه داد: ما یاریگر دستگاه‌های اجرایی هستیم و به دور از هر گونه اهداف سیاسی یا جناح‌بندی به دنبال رفع مشکلات و توسعه شهرستان نهاوند می باشیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ضمن تشکر از حضور اعضا بسیج دانشجویی گفت: ما در مجموعه ی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پذیرای همه نظرات هستیم.

مومنعلی دارابی افزود: تلاش ما استفاده از نظرات قشر فرهیخته و دانشجوی شهرستان در راستای تقویت بیشتر و برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی است.

در پایان مطالبات حوزه سلامت و بهداشت و درمان از سوی اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند مطرح و از سوی دکتر دارابی رئیس شبکه و مهرداد سلگی معاون درمان و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پاسخ داده شد و دستورات لازم برای برطرف کردن نقاط ضعف و خدمت رسانی بهتر صادر شد.

ا

ارسال نظرات