نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: رسالت اصلی دستگاه قضا، مبارزه با جریان‌های قدرت و ثروت است؛ اگر بنا شد این واقعیت بر جامعه مسلط شود، دیگر جامعه انسانی وجود نخواهد داشت و در سرنوشت مردم، توسعه شهوت‌رانی‌ها و تضعیف فطریات انسانی تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۷۱۶۴۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: رسالت اصلی دستگاه قضا، مبارزه با جریان‌های قدرت و ثروت است؛ اگر بنا شد این واقعیت بر جامعه مسلط شود، دیگر جامعه انسانی وجود نخواهد داشت و در سرنوشت مردم، توسعه شهوت‌رانی‌ها و تضعیف فطریات انسانی تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، معلول قدرت‌یابی یک جریان سیاسی نیست، بلکه منشأ پیدایش اندیشه‌ای است که چندین قرن پیش توسط رهبر شیعیان در قالب انقلاب پی‌ریزی شده است. آن اندیشه به لزوم ایستادگی در راستای اجرای احکام و ارزش‌های دینی و مقابله با ضد ارزش‌ها و اندیشه‌های ضد دینی انسان‌ها می‌پردازد.

وی در ادامه ضمن اشاره به پذیرش این اندیشه و نظام توسط مردم ایران، عنوان کرد: شاهد پذیرش این اندیشه توسط مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.

امام‌جمعه مشهد بیان کرد: مقابله با جریان قدرت و ثروت همراه با حرکت اندیشمندانه قوه قضائیه در کشور آغاز شده و سرآغاز قطعی امیدواری مردم در برابر مشکلات محول‌شده در زندگیشان است.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: کارنامه فعالیت پنج ساله حجت‌الاسلام مظفری در خراسان رضوی و همیاری دادستان استان، موجب پیش‌برندگی در همه موضع‌گیری‌های اجتماعی و استانی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها