خبرهای داغ:

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تعاون استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون آذربایجان غربی آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۱۶۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

 رضا نقی زاده  امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن کریم موجب ریشه کن شدن بسیاری از مسائل و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه می شود، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه فرهنگ قرانی رونق تولید را در سطح بنگاه های اقتصادی فراهم کنیم و کارگران نیز با الگو قرار دادن فرهنگ قرآنی در کار و زندگی خود در کسب روزی حلال بیش از پیش موفق شوند.

وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان با بیان اینکه صرفاً داشتن دفترچه تأمین اجتماعی ملاک نیست توضیح داد: تمامی کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده های آنان شامل، همسر و فرزندانی که سن آنها بالاتر از 15 سال بوده و تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

نقی زاده افزود: حضور نفرات اول رشته های قرائت و حفظ کل همه دوره های قبلی در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته های حفظ 20 جزء و 10 جزء دوره های قبل فقط مجاز به شرکت در رشته های بالاتر حفظ خواهند بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد: مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ شاخه های های10جزء،20جزء، کل و مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص نحوه ثبت نام، اظهار داشت: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خود مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است برگزاری آزمون استانی جهت معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات