رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در دیداری که با موضوع تحقق بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 97 انجام شد، بر اولویت پرداخت تسهیلات برای ایجاد و توسعه کشت گلخانه ای در این استان تاکید کردند.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۲۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، نشست هم اندیشی با حضور زورقی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، جلالیان مدیر امور اعتباری و بانکداری شرکتی و قزلباش مدیر شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، صبح روز چهارشنبه 13 شهریور انجام شد و طی آن، فرهاد فنودی بر لزوم تعامل بیشتر و ارتباط مستمر و مؤثر مدیریت و شعب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تأکید کرد .

بر اساس این گزارش، در این دیدار همچنین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن قدردانی از حسن همکاری بانک کشاورزی با آن سازمان ، اعلام کرد متقاضیان طرح های ایجاد و توسعه کشت گلخانه ای ظرف مدت دو ماه به این بانک معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است در خاتمه زورقی ضمن حضور در جمع رؤسای شعب بانک کشاورزی استان از تلاش های بی وقفه و دلسوزانه آن ها برای حمایت از کشاورزان استان قدردانی کرد.

 
ارسال نظرات