خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 23 شهریور ماه شهروندان 541 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 12 مورد منجر به عملیات شد و متاسفانه 463 مورد ایجاد مزاحمت بود.
کد خبر: ۹۱۷۴۲۲۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

برقراری 463 تماس مزاحم با آتش‌نشانی همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزار بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 23 شهریور ماه، 10 عملیات اطفای حریق و دو عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 23 شهریور ماه شهروندان 541 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 12 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 13 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 53 تماس اشتباه و متاسفانه 463 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 10 مورد آتش‌سوزی شامل حریق مغازه در جاده ملایر، حریق تابلو برق در جاده ملایر، حریق کنتور برق در بلوار ارتش، حریق درختان در حصار علی آباد، حریق ضایعات چوب در آبشینه، دو مورد حریق خودرو در چهارراه میدان بار و جاده ملایر، حریق آلاچیق در حیدره و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در حیدره و پردیس بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین دو مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جاده فقیره و رکنی توسط آتش‌نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات