خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: این قشر دو برنامه محوری «شیفت ایثار» و «طرح حاتم» را در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۰۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

دو برنامه «شیفت ایثار» و «طرح حاتم» طی هفته دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شودبه گزارش سرویس کارگری خبرگزاری بسیج، ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جوانان این کشور است که مخلصانه به دفاع از مرز و بوم کشور پرداختند و ما امروز وظیفه داریم برای پاسداشت خون مطهر شهدا صادقانه به وظایف خود عمل کنیم.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های بسیج کارگری در هفته دفاع مقدس گفت: این قشر دو برنامه محوری «شیفت ایثار» و «طرح حاتم» را در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصار الحسین(ع) همدان با تشریح برنامه «شیفت ایثار» افزود:  در این برنامه به منظور ترویج روحیه ایثارگری و خدمت‌رسانی در جامعه کارگری و کارفرمایی قرار است 3 هزار نفر از کارگران بسیجی  در 67 پایگاه مقاومت بسیج کارگری در سطح استان اقدام به انجام اضافه کاری بدون دستمزد کنند.

وی گفت: مهمترین محوریت‌های برنامه شیفت ایثار شامل ایمنی و بهداشت و زیباسازی کارخانه و شهرک‌های صنعتی،  تعمیرات و نگهداری تجهیزات و ماشین‌آلات و بازیافت مواد و جمع‌آوری ضایعات است.

برات‌زاده عنوان کرد: دومین برنامه محوری این قشر در هفته دفاع مقدس حمایت از تولید ملی با عنوان «طرح حاتم» است که با  هدف معرفی توانمندی‌های صنعتی و تولیدی داخلی به اقشار مختلف مردم  و تغییر ذائقه مردم به مصرف کالای ایرانی  انجام می‌شود.

وی  با اشاره به محوریت‌های برنامه «طرح حاتم» گفت: در راستای نتیجه‌بخش بودن این طرح برنامه‌هایی همچون اعزام دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان اجتماعی اقشار مختلف برای بازدید از واحدهای تولیدی در سطح استان و حضور  سخنرانان و تولیدگران در مدارس، مساجد و نماز جمعه  و برگزاری نمایشگاه و معرفی کالاهای داخلی در سطح مدارس و نمازجمعه‌ها برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات