مهدی بهرامیان رئیس سازمان بسیج حقوق دانان با سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان مازندران دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۵۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
آمادگی سپاه پاسداران استان مازندران برای افزایش همکاری با سازمان بسیج حقوق دانانبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان کشور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از رده‌های استانی سازمان بسیج حقوق دانان در استان مازنداران با سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

بهرامیان در این دیدار با اشاره به اقدام سازمان بسیج حقوق دانان در شبکه سازی و ایجاد شبکه ملی نخبگان حقوقی و قضایی کشور با حضور نخبگان جوان به نقش پر رنگ حقوق دانان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی در این دیدار از اجرای طرح ملی سازمان بسیج حقوق دانان با عنوان «هر مسجد یک حقوق دان» در استان مازندران گزارشی ارائه کرد.

سردار بابایی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تحسین برنامههای سازمان بسیج حقوق دانان کشور و اجرای طرح هر مسجد یک حقوق دان و اجرای آن توسط حقوق دانان بسیجی از آمادگی و همکاری بیش از پیش با سازمان بسیج حقوق دانان کشور و ردههای استانی آن صحبت کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات