خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: يك بنکداری در فامنین به پرداخت 1.8 میلیارد ریال جریمه توسط تعزيرات حكومتي همدان محکوم شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۸۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

جریمه 1.8 میلیارد ریالی گرانفروشی جو در فامنینعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: يك بنکداری در فامنین به به دلیل گرانفروشی توسط تعزيرات حكومتي همدان به پرداخت جریمه محکوم شد.    

وی با اشاره به گزارش گرانفروشی 98 هزار و 479 کیلوگرم جو توسط بنکداری در فامنین افزود: جو دارای شبکه رسمی بوده و صرفاً از طریق اداره جهاد کشاورزی به نرخ رسمی برای کنترل نرخ محصولات لبنی و جلوگیری از افزایش قیمت آن به دامداران تحویل می‌شود و خروج این محصول از فرایند مذکور توسط افراد سودجو موجب اخلال در نظم بازار و افزایش قیمت‌ها می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در این راستا يك بنکداری در فامنین به پرداخت 1.8 میلیارد ریال جریمه توسط تعزيرات حكومتي همدان محکوم شد.    

وی عنوان کرد: پرونده‌ای در هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 886 میلیون و 857 هزار و 640 ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات